reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Gazete Sağlık Personeli PersonelSaglik.NET

6 Temmuz 2016 Çarşamba

TEFBİS Modülü Devreden Bakiye Hesabı Güncelleme İşlemi Hakkında Duyuru.

TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/

Amacı ve Kapsamı. MEB'e bağlı eğitim-öğretim kurumlarının genel bütçe gelirleri dışındaki vatandaş katkıları ile okul kullanım alanlarından elde edilen gelir ve ...

TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr – Sayfa 2 – TEFBİS Giriş – tefbi̇s ...

tefbis.personelmebhaber.net/page/2

29 Haz 2016 - TEFBİS Modülü Devreden Bakiye Hesabı Güncelleme İşlemi Hakkında Duyuru. Devlet okullarının Okul Aile Birliği Modülü ve/veya Okul Öncesi ...

Genel – TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/category/genel

15 Haz 2016 - Devlet okullarının Okul Aile Birliği Modülü ve/veya Okul Öncesi Modülü'ne girmiş oldukları devreden bakiyelerinin bir defaya mahsus İl Milli ...

root – TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/author/root

15 Haz 2016 - Devlet okullarının Okul Aile Birliği Modülü ve/veya Okul Öncesi Modülü'ne girmiş oldukları devreden bakiyelerinin bir defaya mahsus İl Milli ...

Tefbis Nedir? – TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/tefbis-nedir-h35.html

29 Haz 2016 - Amacı ve Kapsamı. MEB'e bağlı eğitim-öğretim kurumlarının genel bütçe gelirleri dışındaki vatandaş katkıları ile okul kullanım alanlarından ...

Haziran 2016 – TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/date/2016/06

15 Haz 2016 - Devlet okullarının Okul Aile Birliği Modülü ve/veya Okul Öncesi Modülü'ne girmiş oldukları devreden bakiyelerinin bir defaya mahsus İl Milli ...

MEB'den tefbis uyarısı – TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/mebden-tefbis-uyarisi-h20.html

29 Haz 2016 - 09/02/2012 tarihli ve 28199 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Milli Eğitim Bakanlığı Okul Aile Birliği Yönetmeliğinin “Tutulacak Defter, Dosya ...

AYVALIK'TA TEFBİS SEMİNERİ – TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/ayvalikta-tefbis-semineri-h33.html

29 Haz 2016 - Milli eğitim Bakanlığı Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen 'Türkiye'de Eğitimin Finansmanı ve Eğitim Harcamaları Bilgi ...

İdarecilerin kabusu TEFBİS – TEFBİS Giriş – tefbi̇s – Meb.gov.tr

tefbis.personelmebhaber.net/idarecilerin-kabusu-tefbis-h14.html

29 Haz 2016 - Okul Aile Birlikleri üzerinde denetim hariç yetkisi kalmayan okul idarecileri okul aile birliği angaryalarıyla boğuşuyor. Tefbis girişi için verilen ...

MEB'DEN TEFBİS İÇİN ÖNEMLİ AÇIKLAMA – TEFBİS Giriş – tefbi̇s ...

tefbis.personelmebhaber.net/mebden-tefbis-icin-onemli-aciklama-h10.html

29 Haz 2016 - T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Strateji Geliştirme Başkanlığı. B.08.0.SGB.0.80.00.00.700.05/7729 31/12/2010 TEFBİS. Ġlgi : a). Hizmetiçi Eğitim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri