reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Gazete Sağlık Personeli PersonelSaglik.NET

9 Şubat 2017 Perşembe

MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü 12 nci maddesinde değişiklik

687 sayılı Kanun Hükmünde Kararname (KHK) Resmi Gazete'de yayımlandı. Yeni KHK ile 25/8/2011 tarihli ve 652 sayılı Millî Eğitim Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararnamenin 12 nci maddesinin birinci fıkrasının (d) bendi yürürlükten kaldırıldı. Peki  Madde 12'de ne bulunuyor? MEB Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Madde 12, d bendine haberimizden ulaşabilirsiniz.

Yeni Yayımlanan KHK ile birlikte  Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün, "Yaygın özel öğretim kurumlarıyla ilgili hizmetleri yürütmek." görevi kaldırıldı.

Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü 

Madde 12 –(1) Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğünün görevleri şunlardır:

a) Zorunlu eğitim dışında, eğitim ve öğretimi hayat boyu devam edecek şekilde yaygınlaştırmak amacıyla politikalar oluşturmak, bunları uygulamak, izlemek ve değerlendirmek.

b) Yaygın eğitim ve öğretim ile açık öğretim hizmetlerini yürütmek.

c) Örgün eğitim sistemine girmemiş, herhangi bir eğitim kademesinden ayrılmış veya bitirmiş vatandaşlara yaygın eğitim yoluyla genel veya meslekî ve teknik öğretim alanlarında eğitim ve öğretim vermek.

ç) Yaygın eğitim ve öğretim okul ve kurumlarının eğitim ve öğretim programlarını, ders kitaplarını, eğitim araç-gereçlerini hazırlamak veya hazırlatmak ve Talim ve Terbiye Kuruluna sunmak.

d) Yaygın özel öğretim kurumlarıyla ilgili hizmetleri yürütmek.

e) 5/6/1986 tarihli ve 3308 sayılı Mesleki Eğitim Kanununa göre aday çırak, çırak, kalfa ve ustaların genel ve meslekî eğitimlerini sağlamak.

f) Bakan tarafından verilen benzeri görevleri yapmak.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri