reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Gazete Sağlık Personeli PersonelSaglik.NET

27 Mayıs 2016 Cuma

Milli Eğitim Bakanı İsmet YILMAZ Hızlı Başladı ! Dört büyük şehre il müdürü atayarak işe başladı

 

Milli Eğitim Bakanı İsmet YILMAZ Hızlı Başladı ! Dört büyük şehre il müdürü atayarak işe başladı Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz'ın ilk icraatı Ankara , İzmir , Antalya ve Erzurum'a il müdürü atama oldu 

 Milli Eğitim Bakanı İsmet Yılmaz Büyükşehirlerin il müdürü atamalarını yaptı. Ankara , İzmir , Antalya ve Erzurum'a il müdürü atamalarını yaptı.Ankara Milli Eğitim Müdürlüğüne İzmir İl Müdürü Vefa Bardakçı getirildi . İzmir il müdürlüğüne daha önce ismi İstanbul il müdürlüğü içinde geçen Kadıköy ilçe müdürü Ömer Yahşi getirildi .Antalya il müdürlüğüne , Erzurum Milli Eğitim müdürü Yüksel Aslan getirildi.Erzurum Milli Eğitim Müdürlüğüne Kayseri İl müdür yardımcısı Ercan Yıldız getirildi .

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri